середа, 10 лютого 2010 р.

Положення про тендерний комітет

ᛡГерб Україниᛡ
УКРАЇНА
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ ІЗ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
Головне управління Держкомзему у Миколаївській області
НАКАЗ
м. Миколаїв
від 10 лютого 2010 року №10-в
Про затвердження Положення про
тендерний комітет Головного
управління Держкомзему
у Миколаївській області та Порядку
розгляду скарг, поданих учасниками
до моменту укладання договору про закупівлю

На виконання пункту 18 Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 2010 року №921 (зі змінами) "Про затвердження Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", та з метою забезпечення проведення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти у Головному управлінні Держкомзему у Миколаївській області

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Положення про тендерний комітет з питань закупівлі товарів, робіт і послуг Головного управління Держкомзему у Миколаївській області та Порядок розгляду скарг, поданих учасниками до моменту укладання договору про закупівлю (додається).

2. Заступникові начальника Головного управління Держкомзему у Миколаївській області, голові тендерного комітету з питань закупівлі товарів, робіт і послуг Головного управління Держкомзему у Миколаївській області Василюк К. В. забезпечити організацію проведення тендерів на закупівлю товарів, робіт і послуг у межах асигнувань, передбачених кошторисом витрат відповідно до затвердженого Положення.

3. Начальникові відділу бухгалтерського обліку, фінансів та звітності Головного управління Держкомзему у Миколаївській області, члену тендерного комітету Соловйовій Г. О. забезпечити:
- перерахування коштів на оплату договорів з виконання робіт (послуг) переможцям тендерів;
- здійснення суворого контролю за цільовим використанням коштів з державного та місцевого бюджетів, а також спеціальних фондів;
- своєчасне складання та подання відповідної звітності про проведення тендерів.

Визнати таким, що втратив чинність наказ Головного управління Держкомзему у Миколаївській області від 9 вересня 2009 року №125-в "Про затвердження Положення про тендерний комітет Головного управління Держкомзему у Миколаївській області".

Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

В. о. начальника Головного управління                             Л. І. Тягай



ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Головного управління Держкомзему у Миколаївській області
від 10 лютого 2010 року
№10-в

ПОЛОЖЕННЯ
про тендерний комітет Головного управління
Держкомзему у Миколаївській області

I. Порядок створення та організація діяльності тендерного комітету

1.1. Тендерний комітет Головного управління Держкомзему у Миколаївській області (далі - тендерний комітет), в своїй роботі керується Положенням про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.2010 №51 (із змінами) (далі - Положення), та цим Положенням про тендерний комітет.

1.2. Метою створення тендерного комітету замовника є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності в прийнятті рішень, відсутності конфлікту інтересів членів тендерного комітету та їх неупередженості.

1.3. Склад тендерного комітету та положення про нього затверджуються наказом начальника Головного управління Держкомзему у Миколаївській області.
Членами тендерного комітету є працівники замовника в кількості не менше 5 осіб.

1.4. До складу тендерного комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, їх близькі родичі, посадові особи об'єднань підприємств, їх представники і близькі родичі.
Членами тендерного комітету можуть бути призначені посадові особи із структурних підрозділів замовника.
Зміни до складу тендерного комітету вносяться за поданням голови тендерного комітету та затверджуються наказом начальника Головного управління Держкомзему у Миколаївській області.

1.5. Для розв'язання конкретних питань, якщо виникає така потреба, зокрема в разі проведення закупівлі товарів, робіт чи послуг, що мають складний або спеціалізований характер, до роботи тендерного комітету можуть залучатися відповідно до законодавства незалежні кваліфіковані (технічні) експерти та консультанти.
Експерти та консультанти, які залучаються до роботи тендерного комітету на договірних засадах відповідно до законодавства, не можуть бути його членами і не несуть відповідальності за рішення, дії або бездіяльність тендерного комітету та службових осіб замовника, учасника чи інших осіб, за виконання (невиконання) договорів про закупівлю, а також за наслідки, спричинені такими рішеннями, діями або бездіяльністю.

1.6. Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова, який призначається наказом начальника Головного управління Держкомзему у Миколаївській області та є особою, що має право на підписання договорів про закупівлю.

1.7. Голова тендерного комітету організовує його роботу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на тендерний комітет функцій.
Голова тендерного комітету призначає заступника (заступників) голови, відповідального секретаря та визначає функції кожного члена тендерного комітету.
У разі відсутності голови тендерного комітету його обов'язки виконує заступник голови тендерного комітету (якщо призначено кількох заступників голови тендерного комітету, то він повинен визначити серед них виконуючого обов'язки голови тендерного комітету на період своєї відсутності).
За рішенням голови тендерного комітету можуть створюватись окремі робочі групи із залученням спеціалістів структурних підрозділів замовника для надання консультацій при вирішенні питань, що виникають у процесі здійснення закупівель, зокрема для оцінки тендерних пропозицій.

1.8. Робоча група з членів тендерного комітету в складі не менше трьох осіб може призначатися головою тендерного комітету для розкриття тендерних (цінових) пропозицій учасників процедур закупівель. При розкритті тендерних (цінових) пропозицій робочою групою протокол про розкриття тендерних (цінових) пропозицій підписують члени робочої групи.

1.9. Формою роботи тендерного комітету є засідання, які проводяться у разі потреби.

1.10. На засіданнях тендерного комітету підлягають розгляду такі питання:
- розподіл функцій окремих його робочих груп;
- планування здійснення процедур закупівель;
- проведення процедур закупівель і попередньої кваліфікації відповідно до законами України;
- розгляд скарг;
- інші питання відповідно до Положення.

1.11. Рішення тендерного комітету оформляється протоколом, який підписують усі члени тендерного комітету з урахуванням пункту 12 цього розділу.

1.12. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях тендерного комітету, приймаються простою більшістю голосів від кворуму, який становить п’ять осіб.
У разі рівного розподілу голосів голос голови тендерного комітету є вирішальним.

II. Головні функції тендерного комітету


2.1. Тендерний комітет відповідає за організацію процедур закупівель на всіх етапах їх проведення. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:
- планування здійснення процедур закупівель;
- вибір процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель;
- оприлюднення інформації про здійснення закупівель відповідно до вимог Положення;
- підготовка, затвердження та надання особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі (попередній кваліфікації), необхідної для проведення процедур закупівель (попередньої кваліфікації) документації;
- надання роз'яснень особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі (попередній кваліфікації), щодо змісту тендерної (кваліфікаційної) документації у разі отримання від останніх відповідних запитів;
- визначення необхідності застосування та проведення попередньої кваліфікації;
- організація приймання, зберігання, розкриття тендерних (цінових) пропозицій, забезпечення вибору найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції на підставі критеріїв та методики оцінки, визначених у тендерній документації;
- проведення переговорів з учасниками при проведенні процедури закупівлі в одного учасника та запрошення учасників до участі у процедурі торгів з обмеженою участю; оформлення документів, необхідних для погодження застосування процедури закупівлі в одного учасника та процедури торгів з обмеженою участю, у встановленому законодавством порядку;
- ведення необхідної звітності щодо здійснення процедур закупівель відповідно до вимог законодавства;
- забезпечення належного розгляду відповідно до законодавства скарг від учасників процедур закупівель та надання інформації, у тому числі документів, необхідних для розгляду скарг, які було подано до Міністерства економіки України;
- сприяння органам, що здійснюють державний нагляд (контроль) у сфері закупівель, у виконанні ними своїх повноважень відповідно до законодавства, зокрема створення належних умов для проведення перевірок, надання у встановлений строк необхідних документів і відповідних пояснень;
- здійснення інших функцій, що відповідають меті створення тендерного комітету.

2.2. Тендерний комітет зобов'язаний розробити з рахуванням вимог Положення та затвердити порядок розгляду скарг, поданих учасниками до моменту укладення договору про закупівлю.
У разі надходження скарги на адресу Головного управління Держкомзему у Миколаївській області тендерний комітет здійснює належний її розгляд відповідно до вимог зазначеного порядку та Положення.

III. Права та обов'язки тендерного комітету.
Повноваження голови, секретаря та інших членів тендерного комітету


3.1. Тендерний комітет має право, зокрема:
- готувати та подавати на затвердження начальнику Головного управління Держкомзему у Миколаївській області проекти наказів щодо складу тендерного комітету, внесення до них змін, та з інших питань щодо проведення процедур закупівель;
- одержувати від структурних підрозділів інформацію, необхідну для проведення процедур закупівель;
- залучати без права голосу у разі потреби до роботи в тендерному комітеті інших працівників Головного управління Держкомзему у Миколаївській області та на договірних засадах незалежних кваліфікованих (технічних) експертів і консультантів, у тому числі з громадських організацій (за їх згодою);
- здійснювати необхідні для проведення процедур закупівель витрати;
- визначати переможців процедур закупівель, тендерні пропозиції яких за результатами оцінки визначені найбільш економічно вигідними та акцептовані.

3.2. Тендерний комітет зобов'язаний, зокрема:
- організовувати від імені Головного управління Держкомзему у Миколаївській області в межах наданих повноважень і визначених функцій проведення процедур закупівель (попередньої кваліфікації);
- забезпечувати рівні умови для всіх учасників процедур закупівель, об'єктивний вибір переможця;
- готувати письмові роз'яснення начальнику Головного управління Держкомзему у Миколаївській області стосовно отриманих на його адресу скарг від учасників процедур закупівель щодо можливих порушень процедур закупівель;
- оформлювати відповідну звітність і забезпечувати її подання на затвердження начальнику Головного управління Держкомзему у Миколаївській області;
- сприяти здійсненню контролю за дотриманням законодавства у сфері закупівель органами, що здійснюють державний нагляд (контроль) у цій сфері;
- вживати у випадках, передбачених законодавством, відповідних заходів щодо забезпечення захисту інформації при здійсненні процедур закупівель (попередньої кваліфікації).

3.3. Голова тендерного комітету:
- веде засідання тендерного комітету;
- вирішує питання стосовно забезпечення діяльності тендерного комітету;
- призначає заступника (заступників) голови та відповідального секретаря тендерного комітету;
- визначає функції кожного члена тендерного комітету;
- приймає рішення щодо створення робочих груп тендерного комітету;
- уносить на розгляд начальника Головного управління Держкомзему у Миколаївській області пропозиції щодо змін у складі тендерного комітету;
- приймає рішення щодо проведення засідань тендерного комітету;
- пропонує порядок денний засідань тендерного комітету;
- здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
Рішення голови тендерного комітету щодо призначення заступника (заступників) голови та відповідального секретаря
тендерного комітету, визначення функцій кожного члена тендерного комітету заносяться до протоколу засідання тендерного комітету.
Рішення голови тендерного комітету щодо створення робочих груп тендерного комітету, заміщення відсутніх членів тендерного комітету та вирішення інших питань оформляються письмово (протокольно).
Голова тендерного комітету (виконуючий обов'язки голови) підписує документи, що складаються у зв'язку із проведенням процедур закупівель, відповідно до вимог Положення.
Документи, що відповідно до законодавства повинні засвідчуватися печаткою, після підпису голови тендерного комітету завіряються з урахуванням вимог законодавства печаткою замовника або окремою печаткою тендерного комітету (за наявності).

3.4. Голова, заступник голови та секретар тендерного комітету повинні отримати документ про проходження навчання (підвищення кваліфікації) у сфері закупівель у порядку, встановленому уповноваженим органом.

3.5. Секретар тендерного комітету призначається його головою і забезпечує ведення та оформлення протоколів засідань тендерного комітету, оперативне інформування членів тендерного комітету стосовно організаційних питань його діяльності, за дорученням голови тендерного комітету виконує іншу організаційну роботу, а також забезпечує відповідно до пункту 31 від 27.01.2010 №51 (із змінами) (далі - Положення та вимог законодавства зберігання документів щодо здійснення закупівель, дотримання вимог законодавства з питань діловодства при роботі з документами, здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
Секретар тендерного комітету забезпечує надання особам, які виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі (попередній кваліфікації), тендерної (кваліфікаційної) документації та змін до неї (за наявності) у прошитому вигляді з пронумерованими сторінками, засвідчених підписом голови тендерного комітету (виконуючого обов'язки голови) і скріплених печаткою замовника.

3.6. Якщо секретар тендерного комітету відсутній на його засіданні, то голова доручає тимчасово виконувати функції секретаря іншому члену тендерного комітету.

3.7. Члени тендерного комітету на його засіданнях беруть участь в обговоренні та приймають рішення щодо результатів попередньої кваліфікації, розгляду, оцінки та порівняння тендерних пропозицій, визначення переможців процедур закупівель.

3.8. Члени тендерного комітету мають право брати участь в усіх його засіданнях та прийнятті рішень, ознайомлюватися з усіма матеріалами щодо розгляду, оцінки та порівняння тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, виносити питання на розгляд тендерного комітету, а також мають право на занесення своєї окремої думки до протоколів засідань тендерного комітету.

3.9. Члени тендерного комітету зобов'язані дотримуватися вимог законодавства у сфері закупівель, у тому числі Положення, положення про тендерний комітет; об'єктивно та неупереджено розглядати тендерні (цінові) пропозиції учасників процедур закупівель, забезпечувати збереження конфіденційної інформації, що стосується діяльності тендерного комітету.

3.10. Тендерний комітет не повинен, крім випадків, коли цього вимагає рішення уповноваженого органу чи суду, розкривати інформацію:
- подання якої суперечить законодавству, не відповідає державним інтересам, комерційним інтересам сторін чи порушує принципи чесної конкуренції;
- яка стосується розгляду, оцінки та порівняння тендерних пропозицій, крім зазначеної в абзаці шостому пункту 31 Положення у разі відхилення окремих або всіх тендерних пропозицій (обґрунтування підстав відхилення).

IV. Витрати на організацію та проведення процедур закупівель


Члени тендерного комітету за рішенням начальника Головного управління Головного управління Держкомзему у Миколаївській області в установленому законодавством порядку можуть преміюватись за якісне та сумлінне виконання завдань, пов'язаних з організацією процедур закупівель.

V. Відповідальність за порушення законодавства у сфері закупівель


5.1. За порушення вимог, установлених Положенням та іншими нормативно-правовими актами, розробленими на його виконання, замовник несе адміністративну чи кримінальну відповідальність відповідно до законів.

5.2. Експерти та консультанти, які залучаються до роботи тендерних комітетів на договірних засадах відповідно до законодавства, не можуть бути членами тендерного комітету і не несуть відповідальності за рішення, дії або бездіяльність тендерного комітету та службових осіб замовника, учасника чи інших осіб, за виконання (невиконання) договорів про закупівлю, а також наслідки, спричинені такими рішеннями, діями або бездіяльністю.

Головний спеціаліст з
режимно-секретної роботи,
секретар тендерного комітету                                    Н. М. Гречанюк



ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Головного управління Держкомзему у Миколаївській області
від 10 лютого 2010 року
№10-в

ПОРЯДОК
розгляду скарг, поданих учасниками
до моменту укладання договору про закупівлю у
Головному управлінні Держкомзему у Миколаївській області

1. Цей Порядок визначає процедуру розгляду скарг у Головному управлінні Держкомзему у Миколаївській області, поданих учасниками до моменту укладення договору про закупівлю.
Терміни, викладені в цьому Порядку, вживаються у значенні, наведеному в Положенні про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.2010 №921 (зі змінами) (далі - Положення), та Наказу Мінекономіки №65 від 30.01.09.

2. Будь-який учасник процедури закупівлі (далі - учасник), який вважає, що він зазнав або може зазнати збитків унаслідок порушення замовником процедур закупівель, установлених Положенням може оскаржити рішення, дії або бездіяльність замовника.
У разі коли на день отримання замовником скарги укладено договір про закупівлю, замовник не має права приймати рішення за даною скаргою, про що повідомляє учасника, який подав скаргу, та Державне казначейство України (обслуговуючий банк) листом у п'ятиденний строк з моменту встановлення факту укладення договору.
Договір про закупівлю, укладений у період зупинення процедури закупівлі у зв'язку з поданням скарги, визнається недійсним відповідно до закону.

3. Об'єктом оскарження не може бути:
- зроблений замовником вибір процедури закупівлі;
- рішення замовника про відхилення всіх тендерних пропозицій.

4. До укладення договору про закупівлю скарга з приводу порушення замовником процедури закупівлі або прийнятих рішень, дій чи бездіяльності подається учасником, що бере в ній участь, замовнику або Мінекономіки.
Замовник може не розглядати скаргу, якщо вона була подана пізніше ніж протягом 15 календарних днів з дня настання підстави для її подання.
Днем настання підстави для подання скарги вважається день допущення замовником порушення процедури закупівлі.
У разі коли оскаржується кілька рішень, дій, а також бездіяльність замовника, строк, необхідний для подання скарги, відраховується від дати останнього за часом такого рішення, дії, а також бездіяльності.

5. Скарга повинна бути викладена українською мовою і оформлена:
- учасником - юридичною особою: на бланку, за підписом уповноваженої особи, та скріплена печаткою юридичної особи;
- учасником - фізичною особою: за підписом учасника або уповноваженої ним особи.

6. Скарга повинна містити:
а) відомості про учасника: найменування, місцезнаходження, телефони - для юридичних осіб; прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання - для фізичних осіб;
б) відомості про замовника: найменування, місцезнаходження, телефони, телефакс, прізвище, ім'я та по батькові особи, відповідальної за здійснення процедур державних закупівель;
в) відомості про процедуру закупівлі: вид процедури, предмет закупівлі, місце проведення процедури закупівлі;
г) викладення змісту підстав, у зв'язку з якими вона подається;
ґ) інформацію, у тому числі документи (за наявності), що підтверджують порушення замовником процедур закупівель;
д) номер оголошення та номер інформаційного бюлетеня "Вісник державних закупівель", у якому було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі відповідно до законодавства;
е) копію довідки про включення учасника до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України - для юридичних осіб - резидентів (для нерезидентів указується країна реєстрації, а замість ідентифікаційного коду за Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України указується ідентифікаційний код із легалізованого витягу з торговельного, банківського чи судового реєстру або реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи);
є) підтвердження надання скарги замовнику (за наявності);
ж) документ, що підтверджує подання учасником тендерної (цінової) пропозиції;
з) вимоги скарги;
и) найменування органу казначейства (обслуговуючого банку) за наявності інформації про нього в учасника, який подає скаргу.

7. Учасник процедур державних закупівель має право включати до скарги й іншу інформацію, що стосується предмета скарги.
Оформлена скарга скріплюється швидкозшивачем з нанесенням на титульному аркуші дати та вихідного номера скарги (у разі його присвоєння). Усі копії документів, що додаються до скарги, завіряються печаткою учасника, який подав скаргу, якщо учасник є юридичною особою.

8. У разі подання скарги відповідно до пункту 86 Положення замовник зупиняє процедуру закупівлі на строк, що не може перевищувати 20 робочих днів з дати отримання скарги замовником або уповноваженим органом, про що повідомляє протягом одного робочого дня Державне казначейство України (обслуговуючий банк).
Датою зупинення процедури закупівлі вважається дата прийняття Замовником рішення про зупинення процедури закупівлі.
Після закінчення зазначеного строку замовник має право продовжити відповідну процедуру закупівлі, крім випадку, коли Мінекономіки прийняло в установлений строк рішення про відміну торгів або визнання результатів торгів недійсними.

9. Замовник повинен не пізніше п'яти робочих днів після отримання скарги повідомити учасника, який подав скаргу, учасника - переможця процедури закупівлі про її зміст, час і місце розгляду, в якому зазначені особи мають право взяти участь.

10. Скарга залишається без розгляду у разі, якщо:
а) подана з порушенням вимог пункту 5 цього Порядку;
б) зміст не відповідає пункту 6 цього Порядку;
в) об'єктом оскарження є зроблений замовником вибір процедури закупівлі або рішення замовника про відхилення всіх тендерних пропозицій;
г) у разі відкликання скарги учасником.

11. У разі залишення скарги без розгляду, замовник повідомляє про це учасника, який подав скаргу в десятиденний строк, з дня реєстрації скарги. Рішення замовника про залишення скарги без розгляду оформлюється листом.

12. Замовник приймає протягом 20 робочих днів з дня отримання скарги обґрунтоване рішення, в якому зазначаються:
- у разі коли скаргу не задоволено - причини прийняття такого рішення;
- у разі коли скаргу задоволено повністю або частково - заходи, що вживатимуться для врегулювання конфлікту.

13. Учасник процедури закупівлі може письмово відкликати скаргу.
У разі відкликання учасником скарги будь-які наступні скарги того самого учасника до того самого замовника з того самого предмета оскарження в подальшому до розгляду не приймаються.

14. У разі виявлення за скаргою учасників порушень установленого порядку проведення процедури закупівлі, що впливають на об'єктивність визначення переможця процедури закупівлі або призводять до дискримінації учасників, замовник розпочинає нову процедуру закупівлі.

15. Примірник рішення за результатами розгляду скарги замовник протягом п'яти робочих днів з дня його прийняття надсилає учаснику, який подав скаргу, Державному казначейству України (обслуговуючому банку), та протягом трьох робочих днів надсилає уповноваженому органу.


Головний спеціаліст з
режимно-секретної роботи,
секретар тендерного комітету                                    Н. М. Гречанюк

Немає коментарів:

Дописати коментар