понеділок, 4 січня 2010 р.

Анонс: Семінар “Сучасне діловодство та архівна справа”

28-29 січня.
м. Київ, бульв. Шевченка, 4, готель "Санкт-Петербург"
Тeл.: 044 233-46-69 / 237-90-05
Запрошуємо працівників діловодних та архівних служб, секретарів, секретарів-референтів до участі в інформаційно-консультативному семінарі:
У програмі:
• Законодавча база діловодства та архівної справи:
Закон України "Про Національний архівний фонд та архівні установи"
Проект Закону "Про діловодство"
• Стандарти ДСТУ.
• Нормативно-правові акти, що регламентують роботу з документами
Вимоги до оформлення документів.
• Складання та оформлення управлінських документів
Службові листи, накази, протоколи, акти, доповідні записки тощо.
• Організація документообігу
Поняття документообігу. Схеми документообігу. Облік документообігу. Приймання, розгляд і реєстрація документів. Порядок оброблення та надсилання вихідних документів.
• Організація контролю за виконанням документів
Завдання й порядок контролю. Строки виконання документів. Здійснення контролю.
• Системи автоматизації документаційного забезпечення управління
Системи автоматизації діловодства (САД). Системи електронного документообігу (СЕД).
• Технологія роботи з конфіденційними документами
Порядок обліку, зберігання й використання документів.
• Документування роботи за зверненнями громадян
Порядок реєстрації. Розгляд звернень громадян. Строки розгляду звернень. Формування справ.
• Номенклатура справ
Види номенклатур. Порядок складання та погодження номенклатур.
• Формування справ. Оперативне зберігання справ
Правила групування документів у справи. Забезпечення збереженості справ у структурних підрозділах.
• Підготовка справ до зберігання та використання
Експертиза цінності документів. Оформлення справ. Складання описів справ, актів про виділення документів для знищення. Порядок передання справ до архівного підрозділу (архіву) установи.
• Організація роботи архівного підрозділу (архіву) установи
Завдання та функції архіву. Фондування документів архіву. Облік документів архіву. Забезпечення збереженості документів. Організація користування документами. Виконання запитів соціально-правового характеру. Видавання довідок, копій та витягів. Порядок приймання-передавання документів (справ) під час зміни керівника установи, керівника архіву, реорганізації або ліквідації установи.
Вартість участі:
1350.00 грн. - за одного учасника.
Для другого і третього учасника знижки
– 5% та 7% відповідно.
У вартість входить: інформаційно-консультаційне обслуговування, збірка матеріалів, кофе-брейк, обід в ресторані, обговорення доповідей і обмін думками з лектором.
Регламент: 9.30 – 17.30.
Перерва 13.30-14.30.
Реєстрація з 9.00 в холі.

Немає коментарів:

Дописати коментар