четвер, 21 січня 2010 р.

Довідка про проведену роботу із зверненнями громадян за 2009 рік Головним управлінням Держкомзему у Миколаївській області

Виконуючи основні вимоги Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008, з метою оперативного вирішення питань, порушених у зверненнях, задоволення законних вимог заявників, Головним управлінням Держкомзему у Миколаївській області забезпечено їх своєчасний, об’єктивний, всебічний розгляд. За наслідками вирішення питань заявникам надаються письмові відповіді в установлені законодавством строки.

За звітний період Головним управлінням Держкомзему у Миколаївській області було розглянуто та надано відповіді на 403 звернення громадян, з них: від облдержадміністрації — 229 звернень, або 56,8% від загальної кількості, від Секретаріату Президента України — 24 звернення, або 6%, Держкомзему України — 57 звернень, або 14,1%, від заявників — 27 звернень, або 6,7% від загальної кількості.

Крім вищенаведених звернень, Головним управлінням Держкомзему у Миколаївській області за жовтень місяць було додатково розглянуто та надано відповіді на 1410 звернень громадян, які надійшли від урядової "гарячої лінії" з питань безкоштовної приватизації земельних ділянок відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №844 від 5 серпня 2009 року.

За 2009 рік Головним управлінням Держкомзему у Миколаївській області було розглянуто та надано відповіді на 403 звернення, з них: щодо роз'яснення вимог земельного законодавства, інформаційні запити — 125 звернень, що складає 31% від загальної кількості, щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки (складання державних актів на право власності на земельні ділянки) — 42 звернення, або 10,5%, щодо роздержавлення та розпаювання земель сільськогосподарських підприємств, визнання права на земельну частку (пай) — 55 звернень, або 13,7%, щодо надання, вилучення земельних ділянок — 47 звернень, або 11,7%, щодо регулювання орендних відносин (виплата орендної плати, збільшення розміру орендної плати, укладання та розірвання договорів оренди тощо) — 47 звернень, або 11,7%, щодо вирішення земельних спорів (щодо межі суміжного землекористування, тощо) — 29 звернень, або 7,2%, скарга на дії (бездіяльність) посадових осіб територіального органу Держкомзему у Миколаївській області, облдержземінспекції, Миколаївської регіональної філії ДП "Центр ДЗК", ДП "Миколаївській науково-дослідний та проектний інститут землеустрою" - 16 звернень, або 4%, скарга на дії (бездіяльність) посадових осіб органів виконавчої влади та місцевого самоврядування — 12 звернень, або 3%, інші питання — 28 звернень, або 7%.

Протягом 2009 року до Головного управління Держкомзему у Миколаївській області надійшло 82 повторних звернення, з них щодо роз'яснення вимог земельного законодавства — 26, щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки (складання державних актів на право власності на земельні ділянки) — 7, щодо роздержавлення та розпаювання земель сільськогосподарських підприємств, визнання прав на земельну частку (пай) — 8, щодо надання (вилучення) земельних ділянок — 3, щодо регулювання орендних відносин (виплата орендної плати, збільшення розміру орендної плати, укладання та розірвання догорів оренди тощо) — 10, щодо вирішення земельних спорів — 11, скарга на дії (бездіяльність) посадових осіб територіального органу Держкомзему у Миколаївській області, облдержземінспекції, Миколаївської регіональної філії ДП "Центр ДЗК", ДП "Миколаївській науково-дослідний та проектний інститут землеустрою" - 13, скарги на дії (бездіяльність) посадових осіб органів виконавчої влади та місцевого самоврядування — 7, інші питання — 7.

Аналіз зазначених звернень свідчить про відсутність у громадян необхідних знань відносно земельного права, а також небажання громадян вирішувати спірні питання у судовому порядку.

У Головному управлінні Держкомзему у Миколаївській області на особистому прийомі звернення розглядаються начальником, першим заступником та заступниками начальника в межах їх повноважень, згідно з графіком, затвердженим наказом начальника Головного управління Держкомзему у Миколаївській області від 8 січня 2009 року №1-в, щопонеділка, щовівторка, щосереди та щочетверга.

Керівництвом Головного управління Держкомзему у Миколаївській області за звітний період розглянуто 65 звернень громадян. З них начальником Головного управління — 41 звернення, першим заступником та заступниками начальника Головного управління — 24 звернення.

Наказом Головного управління Держкомзему у Миколаївській області від 04.11.08 №85-в начальників управлінь (відділів) Держкомзему у містах та районах Миколаївської області зобов'язано взяти на особистий контроль звернення громадян, які потребують соціального захисту та підтримки — інвалідів Великої Вітчизняної війни, ветеранів війни та праці, жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів.

В. Е. Тумілович, заступник начальника Головного управлінням Держкомзему у Миколаївській області

(Газета "Вісті Вознесенщини", 21.01.2010 р.)

Немає коментарів:

Дописати коментар