Кабінетом Міністрів України прийнято Постанову від 05.08.2009 року №844 "Деякі питання реалізації права власності на землю громадянами України у 2009 році", якою передбачено безоплатне оформлення та видача громадянам України у 2009 році державних актів на право власності на земельні ділянки для:
- будівництва та обслуговування жилого будинку і господарських будівель;
- ведення особистого селянського господарства в межах населених пунктів;
- садівництва
у розмірах, визначених статтею 121 Земельного кодексу України, після прийняття рішення про передачу громадянам безоплатно у приватну власність земельних ділянок; органами місцевого самоврядування - відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 р. №15-92 "Про приватизацію земельних ділянок"; органами місцевого самоврядування та органами виконавчої влади — відповідно до статті 118 Земельного кодексу України.
Для одержання державного акта на право власності на земельну ділянку громадянин або уповноважена ним особа звертається із заявою про видачу такого акта до сільської ради. Заява про видачу державного акта на право власності на земельну ділянку подається за місцем розташування земельної ділянки, без помилок та виправлень. Заява та документи повинні подаватися окремо щодо кожної земельної ділянки.
До заяви додаються:
- копія документа, що посвідчує особу;
- засвідчена в установленому порядку копія довіреності — для уповноваженої особи (за потреби);
- копія документа про присвоєння ідентифікаційного номера у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та інших обов’язкових платежів;
- копія рішення органу місцевого самоврядування або районної держаної адміністрації щодо передачі земельної ділянки у власність.
На підставі заяви про видачу державного акта на право власності на земельну ділянку відділ Держкомзему в Очаківському районі укладає договори на виготовлення технічної документації зі складання державного акту на право власності та проведення державної реєстрації державного акта на право власності на земельну ділянку — з державним підприємством, що мають ліцензію на проведення робіт із землеустрою та Центром ДЗК.
У разі виявлення недостовірних відомостей у поданій громадянином заяві або якщо видача державного акта за представленим рішенням органу місцевого самоврядування причинить порушення земельного законодавства, вони повертаються органу місцевого самоврядування для передачі заявнику з обґрунтуванням причини повернення протягом трьох днів з дати їх надходження.
У випадку виявлення невідповідності площі, зазначеної у рішенні про передачу у приватну власність земельної ділянки її фактичному розміру, визначеному за результатами кадастрової зйомки, документи повертають за актом приймання-передачі органу місцевого самоврядування для прийняття рішення про уточнення площі земельної ділянки заявника.
Видача державного акта на право власності на земельну ділянку здійснюється представником районного підрозділу Центру кадастру у строк, що не перевищує 30 днів з моменту подання заяви про його видачу, за місцем розташування земельної ділянки.
У разі, якщо видачу державного акта не має можливості організувати у кожному населеному пункті, видача державного акта здійснюється за місцем знаходження структурного підрозділу Центру ДЗК.
А. Кириченко
начальник відділу Держкомзему України в Очаківському районі
("Чорноморська зірка", 02.10.2009 р.)
Немає коментарів:
Дописати коментар