Відділ Держкомзему у м. Вознесенськ повідомляє, що у разі втрати державного акту на право власності на земельну ділянку відповідно до п. 5 Інструкції про порядок складання, видачі, реєстрації і зберігання державних актів на право приватної власності на землю, актів на право колективної власності на землю, право власності на землю і право постійного користування землею (у тому числі на умовах оренди) та договорів оренди землі, затвердженої наказом Держкомзему України від 04.05.1999 р. №43 і зареєстрованої Мін’юстом України від 04.06.1999 р. за №354/3647 для отримання дубліката власник утраченого державного акта на право приватної власності на земельну ділянку письмово звертається до Вознесенської міської ради.
У заяві вказується: де, коли і за яких обставин утрачено зазначений державний акт, до заяви також необхідно надати копію особистого паспорту громадянина, копію ідентифікаційного коду та копію технічного паспорту на нерухомість та документ, підтверджуючий право власності на нерухоме майно. Власник також дає повідомлення про втрату зазначеного державного акту в місцевих засобах масової інформації.
Якщо протягом місяця з дня публікації ніяких повідомлень власнику не надійшло, то Вознесенська міська рада дає доручення місцевому державному органу земельних ресурсів Держкомзему України виготовити дублікат утраченого зазначеного державного акту.
О. В. Коренецький
заступник начальника Відділу Держкомзему у місті Вознесенськ Миколаївської області
(Газета "День за днём", 29.04.2009 р.)
Немає коментарів:
Дописати коментар