При втраті (псуванні) державного акта на землю власникові або землекористувачеві видається відповідний дублікат. Для отримання дубліката власник утраченого (зіпсованого) державного акта на право власності на земельну ділянку письмово звертається до відділу Держкомзему в Очаківському районі та до відповідного органу, яким було видано зазначений державний акт (якщо земельна ділянка знаходиться в межах населеного пункту, необхідно звернутись до сільської ради; якщо земельна ділянка розташована за межами населеного пункту, то необхідно звернутись до райдержадміністрації). У заяві вказується: де, коли і за яких обставин утрачено (зіпсовано) зазначений державний акт. Власник також дає повідомлення про втрату зазначеного державного акту в місцевих засобах масової інформації. Якщо протягом місяця з дня публікації ніяких повідомлень власнику не надійшло, то відповідний орган, яким було видано зазначений державний акт, дає доручення місцевому державному органу земельних ресурсів Держкомзему України отримати бланк державного акту для заповнення та видачі дублікату взамін утраченого (зіпсованого) зазначеного державного акта. При цьому, якщо державний акт на право власності був виготовлений в період з 1991 по 2003 рік, на підставі отриманого рішення про виготовлення дублікату державного акта власник земельної ділянки замовляє технічну документацію по виготовленню дубліката державного акта на право власності.
На титульній сторінці дубліката державного акта на право власності робиться запис або ставиться штамп "Дублікат. Видано замість №---- серія", вказується дата видачі дубліката.
А. Кириченко
начальник відділу Держкомзему в Очаківському районі Миколаївської області
(Газета "Чорноморська зірка", 15.05.2009 р.)
Немає коментарів:
Дописати коментар